سئو سایت کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ من امیر کرابی هستم کارشناس سئو در کرج و افتخار این رو دارم که امروز در این مطلب در زمینه های مختلف اصطلاحات بهینه سازی وب سایت در موتور جستجو همچون معنی سئو وبسایت کرج و یا رابطه میان سئو و طراحی وب سایت با سئو وبسایت نکاتی را عرض کنم. همچنین من در انتهای این مطلب عرض خواهم کرد که طراحی سایت سئو در کرج و نیز پشتیبانی سئو کرج از طریق تیم با چه شرایطی انجام می شود. از این که با ما همراهید متشکرم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وبسایت

سئو سایت چیست

بهسازی {کدنویسی|کدهای{ درون (بهینه سازی به انگلیسی optimization) وبسایت و انجام تمام امور مرتبط با سرچ انجین گوگل به صورتی که در کلمه اصلی مرتبط با کالاها یا سرویسهای شما و نیز تمام کلمات کلیدی مرتبط به آن که توسط جستجو کنندگان در موتور جستجوی گوگل، سرچ می شوند در بالاترین سطح گوگل قرار گیرند. برای درک بیشتر این موضوع میباید قبل از هر چیز بفهمیم کلمه کلیدی چیست.

 

بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کیورد چیست

هر گونه کلمه ای که بوسیله مخاطبان برای رسیدن به یک "هدف" در گوگل تایپ شود، کیورد خواهد بود. به عنوان مثال کیورد در این مقاله سئو سایت در کرج است! کلمه ای که در صورتی که بازدید کنندگان نیاز به خرید خدمات آن را داشته باشند، در گوگل آن را تایپ و جستجو خواهند کرد.

برمیگردیم به مبحث سئو وبسایت چیست.

در ادامه مبحث عنوان شده دو پاراگراف پیشین، به عنوان نمونه در صورتی که جهت خود کلمه کلیدی خدمات یعنی سئو وبسایت در کرج را تیتر یک 1 پیمان اجرایی سئو سایت محاسبه کنیم، کلیه کلمات کلیدی کناری لیست زیر شامل 1 سفارش سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این سرفصل ها، تیترهای دوم تا سوم پس از کلمه کلیدی اصلی هستند و اگر که وب سایت در کلیه این کلمات، در صفحه 1 گوگل بهینه سازی شود (جهت نهایی لینک اول) این وبسایت نسبت به کلمه "سئو وبسایت در کرج" سئو می باشد.

هزینه سئو وب سایت در کرج

بسته به کیورد ای که هدف شما قرار میگیرد، هزینه بهینه سازی وبسایت شما گوناگون می باشد. به عنوان مثال در صورتی که کیورد "اجاره آپارتمان در کرج" را تارگت بهینه سازی یک وب سایت قرار دهیم، هزینه سئو وبسایت آن با کیورد "سئو وب سایت در کرج" کاملا متفاوت (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقبا در این کلمه ها با هم گوناگون و قدرت آنها در بهینه سازی سایتشان با هم گوناگون می باشد.

 

و به همان میزان اگر کلمه کلیدی "خرید لباس در کرج" را تارگت کنیم، نصف بهای تهیه منزل در کرج باید پرداخت شود. چون رقیبهای دارای سایت های مختلف در کیورد خرید لباس در کرج، کمتر از نصف وبسایت های تهیه منزل در کرج، در شاخه سئو کوشش می کنند و لذا شما نیز به همان نسبت کمتر هزینه خواهید نمود.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقبای کیورد "سئو وب سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کیورد این شهر، همین کلمه "سئو سایت در کرج" است. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ است و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وبسایت دقیقاً به رفتار رقیبان شما طی فرایند سئو بستگی مستقیم خواهد داشت. به عنوان مثال رفتار رقیب های وب سایت زمان استارت سئو سایت ما در کلمه "سئو وبسایت در کرج" با رفتار همان رقبا زمانی که این کلمه به صفحه یک برسد گوناگون است.

دقیقاً مثل 1 مسابقه اتوموبیل رانی که زمانی که شما (بعنوان یک راننده) به 3 اتوموبیل اول لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار دو ماشین اول این مسابقه در رقابت با شما کاملاً گوناگون خواهد بود. رقبای شما در لیست اصطلاحات کلیدی مرتبط با کالا یا خدمات همچنین در آن لحظه که به صفحه یک وارد شوید، کاملاً وابسته با رفتار سازمان شما، برنامه خود را تنظیم خواهند کرد. دقیقا همان استراتژی ای که شما با رقیبان بعدی خود که تلاش کنند موقعیت شما را در صدر نتایج جستجو موتور سرچ گوگل بگیرند انجام می دهید و استراتژی بهینه سازی خود را نسبت به رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وب سایت در کرج

ما با 2 سبک آموزش سئو سایت مواجه هستیم:

آموزش سئو وب سایت خودتان

در صورتی که تمایل دارید شخصا سایت خودتان را سئو کنید با یک فرایند {تقریبا|حدوداً{ دو ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه دستکم 1 تا دو ساعت درگیری ذهنی با فرایند یادگیری سئو وبسایت مواجه هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

استاد این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته دو پارت 50 دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما برای تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو سایت در کرج

واضح است که سئوی سایت شما در پایان این دوره آموزشی (که بدست سازمان ما به 2 صورت حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین گشته است. هزینه این ترم آموزشی در سال 1402 هر ساعت 10 دلار می باشد. بهرمیزان یادگیری شما در این مدت بالاتر باشد، مبلغ دوره کاهش پیدا خواهد کرد.

آموزش سئو سایت مشتریان

اگر می خواهید که سایت هر شخصی را با هر کیورد ای سئو نمایید، میباید هر روز 4 تا 6 ساعت کار مداوم و دقیق را در مدت دستکم 10 تا 12 ماه تجربه کنید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مشابه کلمه کلیدی همین مطلب (سئو وب سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کلمه کلیدی کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

شرایط آموزش مدرس این شیوه نیز درست مشابه نحوه مربی در شیوه پیشین با همان قیمت می باشد.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وبسایت در کرج شامل مقدار کمی و کیفی سرویس های سئو دارد که با در نظر گرفتن استراتژی سئوی وبسایت شما متفاوت خواهد بود؛ در صورتی که از نیروی داخلی سازمان بهره برداری نمایید، قیمت سئو سایت شما و میزان لحظه ای که تا صعود به هدف طی خواهید نمود، شدیداً مختلف خواهد بود.

قیمت سئو سایت به عوامل دیگر مانند عملکرد سازمان در تعداد اصطلاحات کلیدی و همچنین زوم جغرافیایی شما نیز وابسته است. به عنوان نمونه کلمه "سئو سایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو وبسایت در تهران" لااقل به میزان هفتاددرصد تقلیل هزینه خواهد داشت و معکوس همین روند سئو اگر تبدیل به سئو "سایت در قزوین" گردد، باز به میزان 70درصد از قیمت سئو سایت در کرج کمتر خواهد بود!

خدمات سئو سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات بهینه سازی وبسایت شامل تمامی عوامل زیر در کنار یکدیگر تا صعود وبسایت به صدر نتایج جستجو گوگل است که در امتداد به تشریح تک تک این خدمات میپردازیم. لطفا تا انتها همراه ما باشید:

سئو تکنیکال سایت

رفع ایرادات درون وبسایت در شروع پیمان اجرایی و همچنین ایجاد یک ساختار منظم داخلی (تنظیمات مربوط به لینک سازی درون سایت) و نصب پلاگین های کاهش دهنده حجم سایت (برای لود سریعتر) و نیز نصب پلاگین های تقویت کننده سئو مشابه یوست یا رنک مث و همچنین تمرکز روی امور UX و UI و از تمام این نکات جدی تر چک نمودن منظم گزارشات گوگل وب مستر تولز و مرتفع نمودن اشکلات آن جزو سئو تکنیکال است که با توجه به زبان برنامه نویسی وب سایت (وردپرس یا سایر نرم افزارهای طراحی سایت، بین 3 تا پنج میلیون تومان هزینه خواهد یافت.

ذکر این امر نیز بی نهایت مهم می باشد که برنامه چکاپ و پیدا نمودن اشکالات وبسایت شما لااقل 1 روز کاری از تایم 1 متخصص سئو را اشغال خواهد نمود.

سئو تکنیکال یک استراتژی کوتاه مدت نبوده و از شروع فرایند سئو تا مدتها بعد از اتمام پیمان اجرایی سئو (صدر نشینی گوگل) امتداد دارد.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت 1 عملیات میان مدت جهت ایجاد یک ساختار برای ربات های گوگل است که از مسیر این ساختار، ربات ها درک کنند که این وبسایت کدام 1 از کلمه های کلیدی خود را هدف قرار داده است.

سئو داخلی سایت شامل اجزاء زیر است:

تولید محتوا

تولید محتوای خواندنی که در هیچ سایت دیگر ارائه نشده نباشد (حق کپی رایت) را تولید محتوا نامیم. محتواها می توانند از انواع متنی، پادکست یا ویدئویی (کلیپ آن وب سایت می کنند و از تمام انواع بک لینک های فوق بهره برداری می نمایند تا به مشتریان خود اطلاع رسانی نمایند که این وبسایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

شاید تک به تک این برنامه ها تاثیری در بهینه سازی وب سایت نداشته باشند، ولی کاربرد برنامه ریزی شده از پکیجی از این موارد می تواند اثر مهمی بر جایگاه سایت در نتایج سرچ گوگل داشته باشد. اگر سئو کار شما یک شخص با سابقه باشد، شک نکنید که از تمام این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. درست مشابه 1 سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم یک مجموعه خوراکی مطبوع را ارائه می کند.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

این کلمه here از دو جنبه مختلف قابلیت تحلیل دارد. "استخدام تیم ما به عنوان سئو کار کارفرمایان محترم" و یا "استخدام متقاضیان کار مستعد به عنوان نیروی سئوکار". در این مرحله هر دوی آن ها را در کنار شما بررسی کنیم

از این که تا این قسمت از عرایض من در کنار ما هستید، از شما سپاس گزاریم.

در صورتی که در جستجوی استخدام کارمند جهت سئو وبسایت در کرج هستید، ما این استراتژی را به شکل نیمه حضوری و نیمه دورکاری انجام می دهیم. (نحوه انجام این فرایند پس از ملاحظه کلمه های کلیدی مشخص می شود) کافی است از راه بخش تماس با ما دست به اقدام بزنید.

اگر به دنبال استخدام در رشته های مرتبط با سئو وبسایت در کرج هستید، از مسیر پر کردن فرم مشخص در بخش تماس با ما، اقدام نمایید. ما به شکل اینترنتی به آموزش شما پرداخته و از هر کجای ایران، شما را به شکل دورکاری و کار در خانه استخدام می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که در جستجوی شروع همکاری سئو وبسایت در کرج هستید، تیم ما به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می تواند با شما همکاری کند. کافی است از بخش رزومه، تجارب قبلی ما و همچنین از بخش درباره ما، سوابق اجرایی تیم ما را بازدید دقیقتر و سپس با خیال راحت نسبت به سئو سایت خود به صورت تضمین شده همراه با تمام ضمانت های اجرایی، اقدام فرمایید.

سئو سایت سه سوت وب

علی جان (مدیراجرایی و رئیس مجموعه سه سوت وب) یکی از باهوش ترین همکاران و رقیبان ما در رشته سئو وبسایت در کرج بوده و هست! این رقیب پر انرژی ما در رشته طراحی وبسایت در تمام شهرها اقدام به ابتکارهای گیرای زده که هر موقع من به عنوان 1 متخصص سئو، یکی از نوآوری ها جدید او را می بینم، بسیار لذت میبرم.

جهت این رقیب همشهری از صمیم قلب آرزوی بهروزی می کنم.

سئو وبسایت رایگان

اگر به شکل کارآموز در بخش تیم اجرایی ما شروع به یادگیری نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید نمود:

اول) آموزش کامل سئو وب سایت (از هر کجای ایران به صورت آنلاین)

دوم) آغاز به کار و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر جای ایران به صورت آنلاین)

سوم) سئو وبسایت رایگان خود به عنوان 1 پروژه اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو سایت کرج

 

سئو و طراحی وب سایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به صورت مشترک شامل دو عملیات سئو و طراحی وبسایت در کرج باشد، از تخفیف مناسبی (حداقل به مقدار 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید نمود.

سئو وبسایت کرج

در واقع سئو سایت کرج و تمامی فرایند ها به شکل مشترک در هر فضا شامل سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به شکل تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی مختلف اما زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی سایت سئو در کرج

یک وبسایت مشابه 1 اتوموبیل می باشد. بعضی از ماشین ها جهت باربری و بعضی جهت کابرد خانواده و بعضی جهت میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی ماشین مانند طراحی وبسایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی است و طراحی وبسایت سئو در کرج تخصص ماست.

کافی است تا در یک جلسه تلفنی یکی از وب سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را برای شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از تمام اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص برای شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مخاطبین با سازمانتان را درک نمودید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من نیز روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وب سایت در کرج" تمام این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی می باشد که رقیبان من و شما خواب نیستند و برای بدست آوردن جایگاه شما تلاش خواهند کرد! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی سایت از نگاه مقاله (تهیه متون دیسکاور در بازه های زمانی مشخص)

دوم) تلاش برای {دریافت|جذب{ کلیک از سوشیال های پر بازدید و یا سایت های پر مخاطب همچون وبلاگ ها

سوم) فعالیت جهت ادامه مسیر سوشیال سیگنال هایی که در نکته های بالا از آنها یاد شد

چهارم) تلاش در جهت بهبود ساختاری کد نویسی های وب سایت با هدف ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه های کلیدی مرتبط در سرچ کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو سایت در کرج:


Report this wiki page